Până de curând, românii considerau înghețata ca fiind mai degrabă o modalitate de a se răcori în zilele toride de vară, și nu ca pe un desert sofisticat ce poate concura cu succes alături de preparatele dulci ale restaurantelor de lux. Häagen-Dazs este o înghețată premium ce poate fi considerată mai degrabă ca fiind un desert sofisticat, decât o simplă înghețată.
Minimalism, savoare și culoare, într-un plating semnat de chef Adi Hădean
În ultimii ani, arta culinară a început să exploreze tot mai multe segmente, iar înghețata nu putea sa lipsească. Măiestria unui chef stă în modul în care asociază ingredientele, cu scopul de a le pune în valoare, pentru ca rezultatul să fie unul cu gust, atât la exterior, cât și la interior.
În cadrul unui eveniment dedicat comunității feminine din online, Digital Divas 2016, chef Adi Hădean le-a pregătit celor prezenți un plating minimalist, în care înghețata Häagen-Dazs a fost în centrul atenției.

Astăzi, Häagen-Dazs vine cu arome care satisfac chiar și cele mai pretențioase gusturi, în nenumărate combinații: de la Haagen Dazs Vanilla sau Belgian Chocolate, la Häagen-Dazs Dulce de Leche, Häagen-Dazs Salted Caramel sau Häagen-Dazs Walnuts&Honey. Și nici fructele nu puteau să lipsească, alături de clasicele Häagen-Dazs Strawberry&Cream sau Häagen-Dazs Summer Berries&Cream, există arome exotice ca Häagen-Dazs Mango&Raspberry, dar și Sorbeturi Häagen-Dazs Lemon, Mango sau Zmeură.
Așa cum obișnuiește să spună, Häagen-Dazs este mai mult decât o înghețată. Iar asocierea cu alte câteva ingrediente simple poate transforma Häagen-Dazs într-un desert rafinat, gata să satisfacă toate simțurile.
Beneficiile consumului de înghețată
Unul dintre cele mai populare deserturi din lume și deliciul perfect, înghețata creează cu adevărat plăcere celor care o îndrăgesc, indiferent de vârstă. Studiile au arătat că înghețata ne face mai fericiți; și asta pentru că, o dată cu consumul de înghețată, este activată o parte din zona frontală a creierului, asociată cu fericirea. Atfel, consumul zilnic de înghețată impiedică instalarea depresiei și îi face pe oameni mai fericiți și cu o stare de spirit mult mai optimistă.
Despre Häagen-Dazs
Häagen-Dazs este un brand american de înghețată premium fondat în anul 1961, iar în prezent consumat în peste 50 de țări de pe glob. Disponibil în lanturi de retail, hoteluri premium și în peste 900 de locații Häagen-Dazs din întreaga lume, acesta oferă o experiență luxuriantă a înghețatei din ingrediente naturale, atent selecționate.
Brandul Häagen-Dazs este distribuit în Romania de compania Maresi Foodbroker către principalele lanțuri de magazine din țară: Carrefour, Auchan, Billa, Mega Image, Kaufland, Cora, Metro, Selgros, la prețul recomandat de 34.90 de lei/cutia de 500ml.