Pick N Dazzle, un beauty box inovator, care se bucura de un real succes si pe piata din România, aniversează deja doi ani de la lansare. Pentru a celebra acest eveniment, celebra cutiuta rosie a “defilat” in colectia “2” a designerului Ana Novic.
Recunoscut pentru modul inovator de business prin care s-a făcut remarcat în România, Pick N Dazzle a fost partenerul evenimentului de lansare a colecţiei “2”, ce poartă semnătura designerului Ana Novic. Acest parteneriat a venit ca urmare a valorilor comune pe care Pick N Dazzle şi Ana Novic le împărtăşesc, stilul inovator de creaţie şi prezentare fiind unul din punctele pe care clienţii îl pot regăsi atât la beauty boxuri, cât şi la creaţiile designerului român.
Invitaţii au fost impresionaţi de parfumurile Château de Versailles, cel mai apreciat dintre ele fiind Les Ors de Versailles.
“A fost o plăcere şi o onoare pentru noi să fim parteneri ai lansării colecţiei creată de Ana Novic. Încă de la lansarea sa în România, moment de la care ne pregătim să aniversăm doi ani, Pick N Dazzle s-a remarcat prin ideile inovatoare, de la modul de personalizare a beauty boxului, adaptat fiecărui client în parte, până la produsele oferite şi modalităţile de promovare. Ceea ce ne-a atras la Ana a fost atât modul în care ea priveşte moda şi cum şi-a imaginat creaţiile, cât şi modalitate de prezentare a acestora. Îi urăm succes cu colecţia «2» şi îi mulţumim că a avut încredere în noi“, a declarat Pavlina Marinova, director general Pick N Dazzle.
Alături de Pick N Dazzle şi Ana Novic la eveniment au fost prezenţi Oana Roman, Sandra Izbasa, Tlily Niculae, Elena Gheorghe, Radu Sirbu, Grațiela Marineață, Monica Munteanu si Denis Radu.
Pick N Dazzle este singurul serviciu în care cutiile sunt personalizate de către specialiştii în frumuseţe ai brandului. Prin crearea Profilului de Frumuseţe, fiecare client oferă informaţii esenţiale despre el şi preferinţele sale, pe baza cărora exploratorii dedicaţi Pick N Dazzle caută şi ales produsele potrivite pentru fiecare.
De asemenea, prin facilitatea de a selecta valoarea luna pe care clientul este dispus să o aloce, fiecare beauty box aduce valoare, branduri cunoscute sau noi şi o varietate de produse, toate de dimensiuni normale.
În cadrul evenimentului ce a avut loc la Casa Carol 53, cei peste 100 de invitaţi din fashion, muzică, film şi business au interacţionat şi cu unul dintre parfumurile Château de Versailles, un brand foarte apreciat din portofoliul Pick N Dazzle. Mai mult, unul dintre participanţi care a câştigat propriul beauty box Pick N Dazzle cu parfumul Les Ors de Versailles.
Pick N Dazzle este singurul serviciu în care cutiile sunt personalizate de către specialiştii în frumuseţe ai brandului. Prin crearea Profilului de Frumuseţe, fiecare client oferă informaţii esenţiale despre el şi preferinţele sale, pe baza cărora exploratorii dedicaţi Pick N Dazzle caută şi ales produsele potrivite pentru fiecare. De asemenea, prin facilitatea de a selecta valoarea luna pe care clientul este dispus să o aloce, fiecare beauty box aduce valoare, branduri cunoscute sau noi şi o varietate de produse, toate de dimensiuni normale.