Revlon lansează campania LIVE BOLDLY

Live Boldly Revlon

Revlon a lansat noua sa campanie Live Boldly în New York City, introducând patru noi ambasadori globali, care se alătură actritei iconice Gal Gadot. Ashley Graham, Adwoa Aboah, Imaan Hammam și Raquel Zimmermann au fost alese să reprezinte noua platformă de campanie a Revlon pentru că ele întruchipează ceea ce înseamnă “să trăiești îndrăzneț”.

Ca model de top și avocat, Graham și-a folosit celebritatea și vocea pentru a contesta percepțiile convenționale și pentru a inspira femeile de pretutindeni. Optimismul, compasiunea și puterea ei au schimbat perspectiva industriei prin crearea unei definiții mai cuprinzătoare a frumuseții.

“Sunt încântată să fac parte din această campanie, cu diferite tipuri de femei, rase, vârste și dimensiuni și să valorific această platformă pentru a continua să creez schimbări pozitive”, spune Graham.

Live Boldly ” este mantra vieții mele. În fiecare zi când mă privesc în oglindă îmi spun: “Sunt îndrăzneață, sunt strălucitoare, sunt frumoasăși “împreună cu Revlon putem inspira toate femeile să facă la fel.”

Live Boldly Revlon

Campania revlon Live Boldly (de la stânga la dreapta: modelul Achok Majak, noii ambasadori ai brandului Revlon Raquel Zimmermann, Ashley Graham, Imaan Hammam, Adwoa Aboah, modelul Rina Fukushi)

Aboah, Hammam și Zimmermann sunt, fiecare dintre ele,inspirație în sine și exemplifică multe caracteristici cheie ale ceea ce înseamnă să “trăiți îndrăzneț”.

Aboah a fost numit recent Modelul Anului de către Consiliul Britanic de Modă, iar în 2015 a înființat Gurls Talk, o comunitate online dedicată fetelor cu o platform unde să-și poată împărtăși povețtile lor.

Ca un model de top african-araba, Hammam s-a bucurat de nenumărate apariții pe copețile revistelor și este un fashion icon în întreaga lume.

Model brazilian și ecologistă, Zimmermann a fost descoperită de o agenție de cercetători la vârsta de 14 ani și a fost numită de VOGUE Paris ca fiind unul dintre “30 de modele din anii 2000”.

“Revlon ne oferă o platformă care ne permite să fim accesibili diferitelor tipuri de femei”, spune Aboah.

Pentru mine,” Live Boldly ” înseamnă a trai fără limite, fiind totusi vulnerabil, puternic, autentic și unic”.

Campania Live Boldly Revlon utilizează interacțiuni sociale, digitale și personale pentru a angaja, sprijini și împuternici femeile prin construirea comunității, experiențe catalitice și conversații de inspirație.

Dacă vă doriți să aflați mai multe informații despre Revlon și pentru a vedea conținutul din spatele scenei și anunțurile suplimentare despre campania Live Boldly de la Revlon, vizitați www.Revlon.com, #liveboldly și urmăriți @Revlon pe Facebook, Twitter, Instagram, YouTube și RevlonSnaps pe SnapChat.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *