Peste 100 de vedete, jurnaliști, bloggeri, specialiști în domeniul modei au sărbătorit deschiderea unui nou capitol în moda masculină autohtonă prin inaugurarea primului magazin Boggi Milano din România, în Băneasa Shopping City.
Andrei Nourescu, gazda evenimentului, alături de presă, bloggeri, oameni de business și vedete precum: Speak One, Xonia, Andrei Leonte, Petre Fumuru, Kamara, Irina Maria Mohora, Dorin Chioțea, Cosmin Stan, Monica Iagăr, Norris Măgeanu, Maria Andreea, Dan Cruceru, Eli Roman, Paula Rusu, Cristina Șiscanu Ionescu, Cristina Herea, au petrecut o seară specială în stil italian și au descoperit elementele inovatoare ale Colecției de primăvară-vară 2016 Made in Italy.
Încă din 1939, Boggi Milano creează moda masculină într-un stil unic. Unul dintre motto-urile brandului este că trecutul și viitorul generează eleganța prezentului. Să fii modern și să te simți în largul tău în orice situație, acestea sunt atributele la care țintesc bărbații care aleg stilul Boggi, bazat pe echilibru și normalitate, fără epatare.
Boggi Milano se diferențiază de celelalte branduri pentru bărbați printr-o identitate clară, realizând ținuta completă pentru un bărbat modern (de la pantofi la cravată), dar și printr-un raport excelent calitate-preț datorită faptului că producția Boggi Milano este trimisă direct în magazine, fără alți intermediari. Adevăratul secret al Boggi Milano este abilitatea de a aduce întotdeauna inovații și un look fresh în colecții, rămânând în același timp loiali tradiției.
Boggi Milano este acum prezent pe piețele din Europa, Asia și Emirate, cu peste 135 de magazine în mai mult de 28 de țări, confirmând succesul mondial al exportului Made in Italy, echivalentul eleganței și al calității. Formula câștigătoare pentru Boggi Milano este o combinație de dinamism, determinare, pasiune și energie, care sunt principalele componente ale strategiei de expansiune la nivel mondial. Valori împărtășite de toți cei care fac parte din lumea Boggi Milano.
Foto: MihneaRatteFotograf
Despre Boggi Milano
Din 1939, Boggi Milano creează modă pentru bărbatul contemporan, având grijă de fiecare aspect, de la producție la distribuție, în scopul de a oferi si de a răspândi propriul stil și calitate. Cu peste 135 de magazine în 28 de țări din întreaga lume și 2.000.000 articole de îmbrăcăminte produse pe an, Boggi Milano reprezintă astăzi o expresie de excelență italiană care vizează bărbatul contemporan, modern și cosmopolit.